Nog een week! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ninih Vang - WaarBenJij.nu Nog een week! - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Ninih Vang - WaarBenJij.nu

Nog een week!

Door: Ninih

Blijf op de hoogte en volg Ninih

24 Juli 2015 | Nederland, Maastricht

Nog één week. Nog zeven dagen. Volgende week vrijdag stap ik om 15.25 uur in het vliegtuig om te beginnen aan wat ik zelf graag het grootste avontuur van mijn leven noem. Tot nu toe.
Dan begint mijn reis naar Zuid-Afrika. Ik vlieg via Dubai, waar ik de nacht doorbreng, om 's ochtends verder te vliegen naar Kaapstad. Daar begin ik op 5 augustus aan mijn afstudeerstage bij Kaapstad Magazine. Zie http://www.kaapstadmagazine.nl/. Vijf maanden lang doe ik verslag van alles wat er te beleven valt in Kaapstad en krijg ik de kans om alle toffe uitjes en activiteiten te doen zodat ik jullie later kan vertellen wat je vooral wél en vooral níét moet doen in deze stad.

Ik heb geen flauw idee wat ik kan verwachten. Dat is misschien maar goed ook, want dat zou voor de nodige nervositeit kunnen zorgen. Aan zenuwen ontbreekt het me op dit moment nog volledig. De horrorverhalen over kleine blonde meisjes die op klaarlichte dag ontvoerd worden of worden neergestoken voor hun iPhone, doen me weinig. Natuurlijk is het daar gevaarlijker dan hier en moet ik er rekening mee houden dat ik me er minder vrij kan bewegen. Maar daar hebben mijn ouders me mijn gezond verstand voor meegegeven, toch?
Zorgen voor later. Eerst ga ik morgenavond genieten van mijn afscheidsfeestje, of 'uitzwaaifeestje' zoals mijn mama het liever noemt. 'Afscheidsfeestje klinkt zo akelig.' Tot morgen, of tot mijn volgende verslag!

  • 25 Juli 2015 - 14:37

    Astrid:

    Heeeeeel veel succes en geniet ervan.

  • 25 Juli 2015 - 14:48

    Mama Vief:

    Daan goon v'r mer ins beginne mèt diech 'n hiel sjiek oetwink-feeske te winse...!!! XXXX

  • 25 Juli 2015 - 19:57

    Martijn:

    Nice, kijk er naar uit om te lezen wat je mee maakt daar in Afrika.

    Veel plezier en doe voorzichtig(maar niet te)!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Ninih

Welkom op mijn profiel! Hier volg je mijn avonturen in Zuid-Afrika, waar ik van augustus tot en met december stage loop bij KaapstadMagazine.nl. Ook daar kun je uiteraard al mijn belevenissen volgen. Mijn mooiste foto's post ik op Instagram: instagram.com/ninihvang. Enjoy!

Actief sinds 24 Juli 2015
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 9907

Voorgaande reizen:

31 Juli 2015 - 30 December 2015

Afstudeerstage in Zuid-Afrika

Landen bezocht: